Contacteer ons

 

Naast een aantal “Vraag en Antwoord” hebben we een formuliertje neergezet om ons aan te kunnen schrijven op een simpele manier.

 

Openingsuren en verschillende aanvangstijden.
We gaan open om 10:00 in de ochtend,  iedere werkdag en zaterdag.
Op koopzondagen of feestdagen in de week zelf, zal dit om 11 uur uiterlijk zijn.
De maanden, september,  oktober,  november, Januari en februari als mogelijk ook maart de niet-koopzondagen gesloten.

 

Betalingen

Betalingen in de winkel kunnen gedaan worden contant of via de meest gangbare betaalkaarten.
Wij kunnen geen maaltijdcheques ontvangen,  niet in papier of elektronisch.
Online maken wij gebruik van de handige tool van Mollie,  betalen is dus extra makkelijk gemaakt zo.

 

Waarom kan ik niet alles laten klaarzetten, wat er in de winkel is.

Uiteraard is het mogelijk om ons te contacteren voor bestellingen,  gelieve dit via onderstaand formulier te doen of het mailadres dat u van ons heeft.

Indien u toch met een hele grote groep wilt komen,  is het raadzaam om even een berichtje te zenden naar de helpdesk zodat we er wel rekening mee kunnen houden.
Verder zou dit normaal niet met problemen mogen gaan omdat we normaal 15 smaken hebben van rond de 10 liter!

We hebben voor onze Do´Nuts afdeling een webshop gemaakt,  daar kunt U naar hartelust natuurlijk ook bestellen.

Het is wel raadzaam om “voor groepen” of meer dan de “normale bestelling per persoon in de winkel” even een dagje (of meer) op voorhand te bestellen of toch zeker ons een mail te zenden om geen teleurstellingen te krijgen op moment dat u het nodig gaat hebben.

Donuts bewaring

Donuts bakken wij regelmatig bij onze grootbakker, deze worden ingevroren en zijn dus niet meer geschikt om NOG EENS opnieuw in te vriezen
Wij adviseren dus ook om ze dezelfde dag op te eten,  eenmaal 24 uur later zullen ze “drogen” en heb je niet meer de hele zachte smakelijke donuts zoals wij ze graag gegeten zien worden,  natuurlijk kunt u ze na aankoop zeker nog daags erna eten en de ochtend daarna bevallen ze ook nog steeds.
Zet ze niet in een koelkast,  een koele ruimte is voldoende en eet ze op bij kamertemperatuur.
De toppings zijn vaak van Suiker en/of Chocolade,  deze zijn echt niet geschikt om in te vriezen,  ook dit adviseren wij dit niet voor de donut zelf.
Eet uw donuts op kamertemperatuur op,  dan komen de smaken het best tot hun recht.

Dit geheel is ook een beetje van toepassing voor onze muffins.

Speciale wensen
Speciale wensen
Wij kunnen ook “op bestelling” werken,  daarmee kunnen we binnen onze macht wel maken wat u wilt,  combinaties of creaties,  u dient hiervoor tijdig met ons contact op te nemen via mail of het formulier hieronder.
Tijdig bestellen

Tijdig bestellen
Bestellingen dienen altijd binnen te zijn en afgerond in de winkelwagen voor 04.00 in de ochtend,  zodat wij dit nog kunnen verwerken voor de afhaling die dag.
Voor Lunch/Diner is het mogelijk de bestelling door te geven, afgerond een half uur voor ophaaltijd.
Eerder bestellen mag uiteraard ook,  bestellingen voor “over een uur” kunnen nooit gegarandeerd worden,  U kunt wel bellen voor uw bestelling in dat geval of wij dit op voorraad hebben. (0470 50 50 69)
Bestellingen dienen altijd AFGEHAALD te worden,  wij hebben geen bezorgdienst. op dit moment (mogelijk gaat dit wel komen in de toekomst) 

Kortingscode - Korting

Korting
Onze prijzen hanteren we online, in onze webshop,  hetzelfde als in onze winkel.
De kortingen zijn hier hetzelfde.
Voor grootgebruikers met regelmatige afname kan er een regeling gemaakt worden onder bepaalde voorwaarden, hiervoor dient u ons even te contacteren zodat we een afspraak samen kunnen maken om dit persoonlijk te bespreken.

Betalingen website

Betaal via bank
Betalingen kunnen via de website gedaan worden via onze rekening direct,  KBC.
Dit gaat “direct” via andere banken dient u rekening te houden met “bankdagen”
Deze betalingen zien wij dagelijks na en doen dit handmatig in de webshop verwerken.

Mollie
Alle betalingen via de webshop die wel “direct” gaan zijn de betalingen via MOLLIE,  deze worden ook direct verwerkt in de webshop.

 

Stempel / Klantenkaart, hoe kom ik eraan?

in onze nieuwe zaak op het Groot Kanonplein hebben we een “spaarsysteem” in de winkel is deze te verkrijgen,  sparen kan alleen bij fysiek in de winkel te zijn.
Online kunnen wij hier geen rekening mee houden maar geven bij afhaling toch waar U recht op heeft.

Verkoop via derde (bezorgservice)
Het bestellen via derde websites is mogelijk,  onderandere kunt u ons vinden bij TakeAway en Groupon.
Het is altijd HUN verantwording voor het plaatsen van de gegevens online,  wij kunnen eventueel toch de zaken NIET op voorraad hebben en niet kunnen leveren.
Wij doe ons best natuurlijk om dergelijke zaken niet voor te laten komen.

Het is aan de DERDE zijn werking of iets wel of niet “optijd” is.
Gevolgen die voortvloeden uit derde hun werking kunnen niet op THE SHOWBOAT (BvEvC-services) verhaald worden.

Contact

Val ons maar lastig 😉 

8 + 11 =

Contact

Groot Kanonplein 1 d

9000,  Gent

Tel: 04 70 50 50 69
contactWS@theshowboat.be